Wijnproeverij 2024.

We zamelen geld in voor jonge mantelzorgers in Zwijndrecht.

/imagecache/original/uploads/2024/04/wijn-en-spijsproeverij-2024-1.png

Op zaterdag 25 mei a.s. organiseert Kiwanis Zwijndrecht een Zuid-Afrikaanse wijn- en spijsproeverij voor een goed doel: een uitje (of aardigheidje) voor jonge mantelzorgers vallend onder Stichting MEE Mantelzorg.

/imagecache/lg/uploads/2024/04/mee.jpg

Jonge mantelzorgers

Deze stichting zet zich in voor jonge mantelzorgers. Jonge mantelzorgers groeien op met een zieke ouder, broer, zus en/of opa of oma die in de directe omgeving van het gezin woont, en die intensieve zorg nodig heeft. Er kan sprake zijn van een lichamelijke ziekte of handicap, een psychische ziekte of verslavingsproblematiek.

Aanmelden voor de gezellige proeverij

De kosten per persoon bedragen 30 euro. Hiervoor krijg je lekker eten, wijntjes en gezelligheid en hiervan gaat ook een deel naar ons goede doel.

Als je deel wilt nemen, stuur dan een mailtje naar hannielips@gmail.com. Vermeld hierbij het aantal personen en maak het verschuldigde bedrag over op NL63ABNA0643614990 o.v.v. naam en wijn- en spijsproeverij. Aanmelden kan tot 18 mei aanstaande.

Deel deze post